Verzenden & retourneren

Bezorgdienst
Leveringen binnen Nederland worden door Post NL bezorgd.

Wij streven ernaar om uw producten binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. De meeste bestellingen gaan dezelfde dag nog de deur uit, en anders uiterlijk de dag nadat U de bestelling geplaatst hebt. De bestelling wordt met track & trace code bezorgd door PostNL. PostNL streeft ernaar de bestellingen binnen 1 dag te leveren. 

Tijdens feestdagen-en of schoolvakanties in de regio Zuid Nederland kan het zijn dat U wat langer moet wachten op Uw bestelling. We zullen U hiervan op de hoogte stellen, en er alles aan doen om Uw bestelling zo snel als mogelijk te verwerken en te versturen.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gelijk aan de door Post NL vastgestelde verzendkosten. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.


      * Bestelling onder de € 50,- incl. bedragen de verzendkosten  € 4,95 

      * Bestellingen boven de € 50,- incl. worden gratis geleverd.     

Bestellingen in een straal van 10 km vanaf het webshop adres ( Venlo 5927 NT ) worden gratis geleverd. Afhalen is ook mogelijk. Maak dan wel van tevoren een afspraak. Plaats je bestelling in de webwinkel, en vink in het bestelscherm het vakje "afhalen" aan. Er worden dan geen verzendkosten verrekend. 

 

 Verzendkosten buitenland  

      *  Bestellingen in België en Duitsland worden via PostNL geleverd.

      *  De verzendkosten tot 5 kg bedragen € 17,50 ( aangetekend en verzekerd verzonden )

 

      *  Bestellingen naar Oostenrijk worden door PostNL geleverd. 

      *  De verzendkosten tot 5 kg bedragen € 22,- (aangetekend en verzekerd verzonden)

Bij bestellingen uit het buitenland zwaarder dan 5 kg kunnen de verzendkosten hoger uitvallen. Hiervan wordt U per mail op de hoogte gesteld. 

 


Betaalmethode
U kunt op twee manieren betalen: via iDEAL of bankoverschrijving. Als U kiest voor betaling via bankoverschrijving kan de bezorging iets langer op zich wachten. Het bestelde product wordt verstuurt zodra het te betalen bedrag op het rekeningnummer van Trendykoken is bijgeschreven. Klikt u hier voor meer informatie over de betaalmethoden.

Retourneren en defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 14 dagen contact op te nemen met TrendyKoken. Dat kan door een mailtje te sturen naar info@trendykoken.nl. Gemaakte verzendkosten bij het retourneren van beschadigde producten worden door Trendykoken vergoedt. In alle andere gevallen komen de kosten van het retourneren voor rekening van de klant.